Fructe

Retete cu fructe adaptate fiecarui sezon si care iti ofera cele mai bune idei de preparare a fructelor, fie ca e vorba de mancare, deserturi sau sucuri.


Salata Waldorf cu orez salbatic si pui

Salata Waldorf cu orez salbatic si pui constituie un meniu satios, delicios si recomandat chiar si mamicilor care isi doresc sa se mentina in forma. Are un gust excelent chiar si atunci cand este rece, contine ingrediente nutritive si bogate in proteine si acizi grasi sanatosi si este potrivita si pentru micii mofturosi. Are diferite arome care se combina perfect: dulcele boabelor de struguri si al marului, sucul de lamaie si piperul adauga un plus de aroma iar mustarul si mierea sunt elementele perfecte pentru un dressing delicios.

Salata de quinoa

Salata de quinoa reprezinta un meniu light, bogat in nutrienti care e binevenit in zilele de vara.

Boabele de quinoa se gasesc proteine mai usor de digerat decat cele din carne. Boabele de quinoa sunt bogate in vitaminele A, C, D, E, K si vitamine din grupa B-urilor. In plus, sunt o sursa buna de fier, calciu, crom, cupru, fluor, iod, magneziu, potasiu, seleniu, zinc. Datorita vitaminelor si mineralelor, quinoa stimuleaza sistemul imunitar.

Piure de mere coapte cu banană

Piure de mere coapte cu banană este o reteta perfecta pentru micul dejun.

Mărul este potrivit pentru începerea diversificării alimentaţiei şi în combinaţie cu banana oferă vitaminele şi mineralele necesare bebeluşului. Banana trebuie introdusă treptat în alimentaţie, respectând regula celor 3 zile. Aşadar poţi adăuga doar o feliuţă de banană dacă oferi pentru prima oară acest aliment bebeluşului tău, apoi câtea felii de banană şi a treia zi o jumătate de banană.

Dacă bebeluşul nu este foarte mâncăcios, poţi înjumătăţi cantităţile ingredientelor.

Supă cremă de cartofi cu pară

Supa cremă de cartofi cu pară este o alegere perfectă pentru începutul diversificării. Cartoful este bine tolerat de sistemul digestiv al bebeluşului, dar recomandăm cartoful dulce pentru un aport mai mare de beta-caroten. Para conţine vitamine şi previne constipaţia, conferă un gust dulceag şi o textură mai lichidă supei.

Chiar dacă ceapa nu se recomandă la începutul diversificării, ea poate fi utilizată în cantităţi mici în compoziţia piureurilor sau a mâncărurilor.

Pasta de avocado

Pasta de avocado desemneaza cu succes un meniu usor, care poate fi servit atat in zilele de post dar si in restul acestora. Textura cremoasa, aerata si gustul placut recomanda pasta de avocado ca pe o gustare delicioasa, pe care si copiii mofturosi nu o vor refuza.

Nu mai vorbim despre calitatile nutritive ale fructelor de avocado!

Cozonac cu stafide si ciocolata

Pentru zilele reci de iarna cand soarele se ascunde printre nori un cappuccino si un pic de cozonac este tot ce-ti trebuie pentru a-ti recapata buna dispozitie.

Iata o reteta gustoasa pe care o vor aprecia si copiii. Poate fi servit cu un pahar de lapte cald sau ca desert. Iata ce ingrediente sunt necesare si cum se gateste reteta.

Orez cu lapte si sirop de prune

Aceasta reteta de orez cu lapte si sirop de prune este cea mai buna alegere pentru o gustare dulce. Mai ales in cazurile in care copiii se constipa, sosul de prune este perfect pentru a regla tranzitul intestinal.

Copiii care au inceput diversificarea pot fi incantati de a manca orez cu lapte la micul dejun sau ca simpla gustare. Renuntati la zahar, daca gatiti reteta pentru copii mai mici de 1 an. Sosul poate fi facut din prune si stafide maruntite.

Pandispan cu branza, visine si bezea

Pandispan cu branza, visine si bezea - un desert gustos si aromat, perfect pentru o gustare dulce pentru toata familia. Pandispanul este relativ usor de facut, pot participa si copiii la pregatirea retetei si rezultatul este minunat.

Iata ce ingrediente sunt necesare, dar si cum sa gatesti reteta.

Tarta cu branza si struguri

Daca vrei sa gatesti un desert racoros si gustos, o tarta cu branza si struguri este cea mai potrivita alegere. In special copiii se vor bucura sa manance acest desert delicios.

Fiindca reteta contine zahar si gelatina, este recomandat sa fie pregatita pentru copiii mai mari de 2 ani. Iata mai jos care sunt ingredientele pentru blat si crema, dar mai ales cum se prepara.

Prajitura cu mere si zahar ars

O reteta culinara pentru desert, gustoasa si potrivita pentru perioadele de post (postul Pastelui, Craciunului) este aceasta : Prajitura cu mere si zahar ars.

Desertul se prepara rapid si este recomandat pentru intreaga familie dar si pentru situatiile in care ai musafiri si vrei sa gatesti ceva dulce imediat.

Institutii educationale

Ultima carte online

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat Ajuta-ti copilul sa învete alfabetul cu ajutorul imaginilor, decupând...

DESCARCA

Aboneaza-te la newsletterul nostru