Fitness si sport

Fitness si sport, gimnastica pentru slabit si solutii moderne pentru un corp prefect de mamica. Afla despre aerobic in apa, kangoo jumps, exercitii fizice in apa, dans sportiv, stretching, metode de slabit si fitness pentru mamicile care au nascut de curand.

Exercitii pentru slabit si intretinere

Exercitii pentru slabit si intretinere

Exerciţiile pentru slăbit sunt cele care împreună cu o alimentaţie echilibrată te ajută nu doar să scapi de kilogramele în plus dar să te şi menţii în formă.

Sedentarismul, stresul şi faptul că avem prea puţin timp să acordăm atenţia necesară alimentelor pe care le includem în dieta noastră zilnică, duc la acumularea de kilograme şi la un metabolism încetinit.

Sportul este însă soluţia de a ne menţine în formă! Iată câteva exerciţii care te ajută să slăbeşti, fiindcă implică mai multe grupe de muşchi dar nu sunt extrem de dificile.

Inotul - un mod de a slabi sanatos

Inotul - un mod de a slabi sanatos

Nimic nu este mai reconfortant vara decat sa inoti intr-un bazin, o piscina sau chiar apa marii. Apa iti confera un sentiment de calm, relaxare si buna dispozitie, dar te poate ajuta sa slabesti in mod sanatos.

Daca vrei sa profiti de aceste momente pentru a slabi, atunci ai la indemana cateva exercitii care ard grasimile, tonifiaza musculatura si iti intaresc sistemul respirator si circulator.

Mancare sau sport? Ce este mai bine pentru...

Mancare sau sport? Ce este mai bine pentru...

Teoria spune ca suntem sanatoase daca mancam corect si facem sport macar de trei ori intr-o saptamana. Dar ce legatura are teoria cu practica, atunci cand suntem inconjurate de ispite sau pur si simplu nu avem chef de miscare? Cel mai bine ar fi sa stim cum putem folosi aceste doua activitati in favoarea noastra! Iata cateva idei legate de modul in care ne ajuta mancarea sau sportul si in ce momente este bine sa folosim aceste atuuri!

Exercitii pentru tonifierea organismului

Exercitii pentru tonifierea organismului

Exercitiile pentru tonifierea organismului sunt recomandate daca doresti sa iti lucrezi musculatura. Fie ca e vorba de exercitii pentru coapse, brate sau picioare, aceste tipuri de miscari trebuie efectuate de trei sau patru ori pe saptamana, daca doresti rezultate cat mai rapide.

Zumba - revolutie in fitness

Zumba - revolutie in fitness

Zumba este un program de fitness extrem de eficient pentru slabit si pentru modelarea corpului. In plus, acest program este distractiv pentru ca se inspira din dansurile latino si promoveaza miscarea in ritm cu muzica.

Exercitii recomandate in al doilea trimestru de sarcina

Exercitii recomandate in al doilea trimestru de sarcina

Miscarea este recomandata in al doilea trimestru de sarcina pentru ca ajuta organismul sa reziste mai bine transformarilor din corp. Exercitiile recomandate sunt cele care nu presupun efort fizic consistent sau sporturi ce pot cauza accidente ( ex: mersul pe bicicleta, alergatul pe banda, sala de forta). Alternarea exercitiilor pentru partea de sus a corpului cu cele de intarire a musculaturii picioarelor si feselor, elimina riscul aparitiei oboselii si ajuta la tonifierea intregului organism.

Cum sa slabesti fara sa mergi la sala

Cum sa slabesti fara sa mergi la sala

Daca te intrebi cum sa slabesti fara sa mergi la sala, acest articol iti va da cateva idei interesante. Poate suna exagerat dar toate trebuie sa recunoastem ca atunci cand timpul este limitat si trebuie impartit intre familie, serviciu, casa si prieteni, ora de sala este de cele mai multe ori sacrificata.

O viata sedentara are defapt un implus negativ asupra metabolismului si duce la o imbatranaire prematura. Daca renunti des la orele de sala in favoarea timpului petrecut acasa in familie, atunci urmeaza sfaturile de mai jos pentru a ramane in forma fara exercitii fizice epuizante.

Cum sa iti recuperezi silueta dupa nastere

Cum sa iti recuperezi silueta dupa nastere

Stiu ca vrei sa iti recuperezi silueta! Dupa nastere, toate mamicile sunt tentate sa probeze blugii pe care ii purtau inainte de sarcina! Nu te panica si nu incepe o rutina drastica de a pierde in greutate. Daca actionezi cu calm si inteligenta, vei pierde greutatea acumulata si iti vei reveni la vechea silueta fara probleme!

Pastreaza-ti energia si mentine-ti sanatatea cu gustari dese si sanatoase; incepe un plan de sport sau fitness pe care sa il respecti, imediat ce ai primit acordul medicului. In general este recomandat sa incepi sa faci sport dupa primele 6 saptamani, daca ai nascut natural. Daca ai avut o operatie de cezariana, abia dupa 8-10 saptamani poti incepe antrenamentul fizic.

Cum sa ramai in forma in timpul sarcinii

Cum sa ramai in forma in timpul sarcinii

Vrei sa ramai in forma in timpul sarcinii si sa fii increzatoare ca dupa nastere vei reveni la vechea silueta? Citeste despre ce te sfatuiesc expertii ca sa ramai in forma, cum sa faci miscare in perioada sarcinii fara sa afectezi fatul si sa arati frumoasa chiar si cu burtica.

In timpul sarcinii, cand te simti obosita si depasita de situatie din cauza valurilor de hormoni, miscarea si exercitiile fizice trebuie sa ramana in lista ta de prioritati. 

Ultima carte online

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat Ajuta-ti copilul sa învete alfabetul cu ajutorul imaginilor, decupând c...

DESCARCA

Asociatia MAME

Aboneaza-te acum la Newsletter!