Avort spontan - sfaturi si suport

Sfatul Mamicilor
acum 11 ani

Un avort spontan poate fi greu de acceptat pentru o mamica, mai ales daca isi doreste foarte mult un copil. Totusi, daca stim riscurile ce pot duce la pierderea sarcinii putem evita un astfel de moment.

Avorturile spontane au loc chiar mai frecvent decat ne imaginam, mai ales in cazul femeilor gravide care nu stiu ca sunt insarcinate si nu se protejeaza suplimentar in primele luni de sarcina (reducerea efortului, controlul alimentatiei, eliminarea din tratament a medicamentelor neindicate in sarcina, etc).

Sunt si conditii medicale care impedica uneori mamicile sa aiba o sarcina fara probleme: anomalii ale uterului, sindromul ovarelor polichistice, diabet zaharat, etc).

Pentru a evita un avort spontan trebuie sa stim cat mai multe despre riscuri, cum le putem evita si cum au reusit alte mamici sa treaca peste dezamagirea unei sarcini pierdute.

Spune-ne ce ingrijorari ai, cum te simti si hai sa gasim impreuna o rezolvare!

Trebuie sa fii membra pentru a raspunde acestui topic. Inscrie-te acum! | Autentifica-te!
Afisam de la 1 la 10 raspunsuri din totalul de 13 raspunsuri

Carcea Alessia
acum 5 ani