Primavara

Retete de primavara potrivite daca vrei sa prepari salate sau mancaruri din ingrediente care se gasesc in abundenta primavara.


Sfecla cu usturoi, stafide si seminte de pin

Sfecla cu usturoi, stafide si seminte de pin constiuie un aperitiv usor de pregatit si foarte delicios.

Smochine in vin cu iaurt grecesc

Smochinele in vin cu iaurt grecesc reprezinta un desert sarac in calorii, delicios, ba chiar sofiscat, poate fi servit in zilele calduroase de vara.

Placinta cu iaurt rece de capsune si musli

Placinta cu iaurt rece de capsune si musli reprezinta un desert foarte delicios, racoritor, usor de pregatit si care va fi apreciat de copii. FIindca are un continut bogat in vitamine si fibre, aceasta placinta poate fi o sursa buna de elemente nutritive si o gustare delicioasa sau un mic dejun potrivit pentru copiii energici. 

Iata care sunt ingredientele necesare si cum se prepara aceasta reteta. 

Mere prajite cu inghetata de vanilie

Merele prajite cu inghetata de vanilie constituie un desert racoritor si foarte usor de gatit. Este binemeritat in zilele fierbinti de vara, bun de pregatit cand aveti invitati la masa in familie. Reteta contine si coniac la care puteti sa renuntati daca doriti sa o pregatiti pentru copii. 

Iata ce ingrediente sunt necesare, dar mai ales cum se prepara rapid aceasta reteta. 

Budinca de paine si mango

Budinca de paine si mango reprezinta un desert delicios pe care copiii il vor aprecia. Reteta este recomandata copiilor mai mari de 2 ani, care consuma deja zahar si alte produse care pot contine zahar. Evident, cantitatea de zahar poate fi adaptata in functie de preferintele alimentare. Se pot folosi si curmale maruntite sau papaya in loc de zahar. 

Aflati mai jos modul de pregatire si ingredientele necesare pentru o budinca gustoasa cu felii de mango.

Salata de sfecla rosie nuci macris si sos de curry

Salata de sfecla rosie, nuci, macris si sos de curry reprezinta un meniu usor, nutritiv, ideal si pentru persoanele care doresc sa se mentina in forma.

Sfecla rosie contribuie la metabolism si la procesul de producere a celulelor rosii. Desi are beneficii extraordinare pentru sanatate, trebuie oferita cu precautie bebelusilor, fiindca are un continut ridicat de oxalati. De preferat este sa fie oferita bebelusilor mai mari de 1 an si in cantitati moderate.

Salata Waldorf cu orez salbatic si pui

Salata Waldorf cu orez salbatic si pui constituie un meniu satios, delicios si recomandat chiar si mamicilor care isi doresc sa se mentina in forma. Are un gust excelent chiar si atunci cand este rece, contine ingrediente nutritive si bogate in proteine si acizi grasi sanatosi si este potrivita si pentru micii mofturosi. Are diferite arome care se combina perfect: dulcele boabelor de struguri si al marului, sucul de lamaie si piperul adauga un plus de aroma iar mustarul si mierea sunt elementele perfecte pentru un dressing delicios.

Piure de mere coapte cu banană

Piure de mere coapte cu banană este o reteta perfecta pentru micul dejun.

Mărul este potrivit pentru începerea diversificării alimentaţiei şi în combinaţie cu banana oferă vitaminele şi mineralele necesare bebeluşului. Banana trebuie introdusă treptat în alimentaţie, respectând regula celor 3 zile. Aşadar poţi adăuga doar o feliuţă de banană dacă oferi pentru prima oară acest aliment bebeluşului tău, apoi câtea felii de banană şi a treia zi o jumătate de banană.

Dacă bebeluşul nu este foarte mâncăcios, poţi înjumătăţi cantităţile ingredientelor.

Supă cremă de cartofi cu pară

Supa cremă de cartofi cu pară este o alegere perfectă pentru începutul diversificării. Cartoful este bine tolerat de sistemul digestiv al bebeluşului, dar recomandăm cartoful dulce pentru un aport mai mare de beta-caroten. Para conţine vitamine şi previne constipaţia, conferă un gust dulceag şi o textură mai lichidă supei.

Chiar dacă ceapa nu se recomandă la începutul diversificării, ea poate fi utilizată în cantităţi mici în compoziţia piureurilor sau a mâncărurilor.

Frappe

Un frappe este o alegere perfecta atunci cand vrei sa te racoresti intr-o zi torida de vara sau pur si simplu simti nevoia unui impuls de cofeina. Gravidutele si mamicile care alapteaza trebuie sa consume cat mai putina cafeina, de aceea aceasta reteta este recomandata doar uneori si contine ness fara cofeina.

Institutii educationale

Ultima carte online

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat Ajuta-ti copilul sa învete alfabetul cu ajutorul imaginilor, decupând c...

DESCARCA

Aboneaza-te la newsletterul nostru