Febra

Ceaus Andreea
acum 11 ani

Stim cu totii ca febra la un copil mic este foarte periculoasa.Voi cum ati pocedat in cazul febrei la micut?

Trebuie sa fii membra pentru a raspunde acestui topic. Inscrie-te acum! | Autentifica-te!
Afisam de la 1 la 10 raspunsuri din totalul de 15 raspunsuri

eup eup
acum 10 ani

Nurofen , ridichea neagra mai e buna la raceala, nu stiu daca ajuta si la febra ..

Vera Rotusiul
acum 10 ani

Intr-adevar, cu febra nu este de glumit; in functie de varsta, sunt medicamente specifice; eu spun ce i-am dat alui meu, dar asta nu inseamna ca va merge si la voi - mai ales pe langa spitale exista farmacii non-stop, luati medicamente speciale pentru copilul vostru, intrebati care sunt; deci, eu i-am dat ibuprofen si am avut grija sa fie in permanenta hidratat, am grija sa-l imbrac cu haine mai subtiri daca sta invelit, de cate ori pot ii aerisesc camera (pe el il mut in alta si pana nu se incalzeste nu-l duc la loc)

lili dumitru
acum 11 ani

pentru febra ii dau panadol si nurofen alternativ la 4 ore; impachetari nu i-am facut pana acum, insa il spalam pe manute pana la cot si pe fata cu apa putin mai rece; pentru lucruri mai complicate, mergem la medic, la Medsana.

anuta tudorache
acum 11 ani

eu am supozitoare,nurofen,Humex ,atibiotic in casa,pentru orice eventualitate.

Ceaus Andreea
acum 11 ani

eu mi-am facut provizii de tot ce am nevoie...pana acum nu mi-a facut desi a facut vaccinuri a si racit...sper sa nu faca

Mora Andreea
acum 11 ani

Si noi am avut 2 episoade de febra acum 2 luni,avea 1 an si o luna fetita  mea..prima oara a afacut 39,3 desi ii dadeam de cateva ore suspensie de panadol si nurofen la 4 ore...m-am speriat_ceea ce nu ebine deloc si am fugit la urgenta...unde au bagat o pe antibic desi nu era cazul fetita mea avea ceva viral

sfatuo meu e sa va luati acasa toate suspensiile plus supozitorea ci eventual algocalmin fiole! si rabdare!

Ceaus Andreea
acum 11 ani