vreau sa ma sfatuiesc cu niste mamici si sa ma descarc oarecum

Anna Ana
acum 11 ani

hei!sunt ana din bucuresti,am 16 ani si sunt eleva in clasa a 10-a.

pai sa incepem cu inceputul,ca am atatea si atatea sa va zic!!!

ps:ma scuzati daca nu am nimerit comunitatea :D,daca locul acestui mesaj f lung nu e aici

pai ma inteleg bine cu mama,ii spun cam tot(unele lucruri nu i le spun pt ca consider ca nu le intelege),avem o relatie buna...eu am unele  probleme la scoala(in niciun caz cu notele,ci cu colegii-nu cu toti,pt ca mai am si unii colegi de toata isprava,f draguti si nu doar cu cei de clasa,ci si cu cei din scoala).Am 1.82,sunt blonda cu suvite(fara a ma vopsi),ochii verzi,buzele carnoase,dintii f albi si nasul meu e frumos,nu pot zice ca nu,am sanii aproape cat ai mamei(imi dau seama dupa sutienele pe care la mai imprumut de la ea pt diverse rochii,la diverse ocazii,incepand cu clasa a 7-a mi se zice uneori tatoasa) si sunt si destul de slaba(nu foarte slaba,dar eu zic ca sunt bine asa cum sunt) si in clasa a 9-a la inceput cam toti baietii din clasa se dadeau la mine,dar erau cam insistenti,poate chiar foarte insistenti,lucru care ma deranja(pana la urma,e dovada de proasta crestere) si ma luam de ei,tipam la ei,uneori ii faceam urati-la unii chiar era cazul...mai pe romaneste ii puneam la punct si m-am certat cu aia care erau cei mai insistenti,dar ma intelegeam bine cu majoritatea restului de baieti,pt ca cu unii nu vorbeam,nu pt ca ma certasem cu ei,ci pur si simplu nu vorbeam.ok,incet,incet au inceput aproape toti sa intre in grupul "nu o suportam de ana/suntem importiva anei".Unii din ei erau f draguti cu mine in afara scolii.De exemplu,s-a intamplat sa ma intalnesc cu un coleg in herastrau cand isi plimba cainele(si vorbea la telefon.A inchis cu persoana cu care vorbea si m-a intrebat ce mai fac si chestii de genul acesta),apoi m-am intalnit pe lipscani cu altul si s-a oprit din plimbare sa vorbeasca cu mine...dar,cu toate astea,in scoala sunt rai.