Alimentatie sanatoasa - alimentatia mamicilor

Alimentatie sanatoasa pentru proaspetele mamici si pentru mame in general. Iti impartasim retete de mancare gustoasa si sanatoasa, dulciuri si cocktail-uri energizante si utile pentru detoxifiere, solutii pentru o masa in familie care sa satisfaca toate gusturile. Afla aici cum pot gati rapid si sanatos!

Supele si ciorbele: traditie culinara sau o necesitate in alimentatie?

Supele si ciorbele: traditie culinara sau o necesitate in alimentatie?

Dincolo de frumusetea ca de basm a plaiurilor mioritice, a costumelor populare si a datinilor tarii, bucataria romaneasca noteaza foarte multe mancaruri cu traditie. Nu este suficient sa cunosti o tara doar prin a-i vizita meleagurile, trebuie sa vii mai aproape de acea tara iar asta o poti face stand la masa si gustand din preparatele sale culinare.

Ciorbele si supele sunt nelipsite din alimentatia romanilor. Acestea sunt apreciate in bucataria romaneasca motiv pentru care inceperea mesei se face de cele mai multe ori prin servirea unui bol cu supa sau ciorba. Fiecare supa sau ciorba isi are traditia sa, micile sale secrete.


Micul dejun al campionilor conţine sucuri şi mousse-uri!

Micul dejun al campionilor conţine sucuri şi mousse-uri!

Cu toţii ştim că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Ştim cât de greu este să lucrăm cu stomacul gol. De aceea facem tot posibilul pentru a oferi familiei noastre un mic dejun delicios şi hrănitor în fiecare zi. Din fericire, cunoaştem o modalitate testată şi probată pentru a obţine energie în fiecare dimineaţă – sucuri şi mousse-uri 100%!

Ce le vei oferi celor dragi la micul dejun în această dimineaţă? Pâine integrală cu mezeluri de calitate sau cereale cu lapte? Nu uita de porţia de fructe sau legume! Cum să o integrezi în meniu? Încearcă sucuri şi mousse-uri!


Cum trebuie sa arate un meniu zilnic sanatos

Cum trebuie sa arate un meniu zilnic sanatos

Cand esti mamica si strengarul tau iti ocupa tot timpul, planificarea orelor de masa pare sa fie un vis frumos. De cele mai multe ori alegerele la minut par sa fie variantele salvatoare pentru mesele mult asteptate. Insa este o alegere gresita sa se serveasca hrana semipreparata, tip fast-food, care abunda in grasimi.

De fapt, hrana servita trebuie sa fie echilibrata din punct de vedere nutritional. Organismul sa primeasca vitamine, minerale si alte substante necesare bunei functionari. Carentele de nutrienti isi pun adanc amprenta asupra starii de sanatate. Nici un compromis nu trebuie facut.


Sarea - de ce sa o evitam si ce alternative sanatoase avem?

Sarea - de ce sa o evitam si ce alternative sanatoase avem?

Sarea este un mineral regasit in multe produse alimentare. Fie ca vrem sau nu vrem, gasim sare in foarte multe dintre produsele pe care le consumam.

Consumata in exces, sarea afecteaza serios starea de sanatate. Cea mai buna solutie este sa se diminueze cantitatea de sare din alimentatie sau sa se inlocuiasca cu mirodenii si plante bogate in vitamine si minerale.

Specialistii ne informeaza ca organismul are nevoie de sare, dar nu in exces. Este tolerata o limita de 5 grame de sare/ zi. Cantitatea aceasta este foarte mica in raport cu "praful de sare" pe care il adaugam multi dintre noi in mancare.


Zaharul - de ce sa il evitam si ce alternative sanatoase avem

Zaharul - de ce sa il evitam si ce alternative sanatoase avem

Zaharul este prezent in multe din produsele alimentare de pe piata. In dulciuri, sosuri, creme, prajituri, produse de patiserie, sucuri si nu numai, zaharul este regasit pe lista ingredientelor.

Chiar si alimente despre care nu am crede vreodata ca au zahar contin acest ingredient (ex: mustarul, sosul de rosii, etc).

Zaharul nu este cea mai buna alegere pentru a indulci ceaiul, cafeaua de dimineata si nu numai. Are multe calorii si nu contine nutrienti. Specialistii vorbesc despre zahar ca despre o „calorie falsa”.

Cum sa ai o alimentatie sanatoasa si sa consumi cat mai putin zahar, afli in acest articol.


Alimentatia raw-vegan, principii de baza

Alimentatia raw-vegan, principii de baza

Alimentatia de tip raw-vegan cucereste pe zi ce trece tot mai multe persoane dornice sa traiasca sanatos. Multitudinea efectelor pozitive asupra sanatatii si necesitatea unei alternative la mancarea industriala plina de chimicale par sa fie motivele pentru care multe persoane aleg sa schimbe mesele bogate in carne pe acelea cu alge, germeni si alte vegetale.

Pornind de la ideea ca prin procesare termica se pierd din enzimele si nutrientii din fructe si legume, dieta raw-vegan respecta intru totul acest principiu. Cine adopta aceasta alimentatie observa imbunatatiri asupra starii de sanatate chiar si in cazul acelor persoane care au deja o suferinta fizica.


Alimentatia corecta in perioada alaptarii

Alimentatia corecta in perioada alaptarii

Care este alimentatia corecta in perioada alaptarii? Vei afla in acest articol cele mai corecte sfaturi legate de alaptare si modul in care este influentata de alimente.

Ideea ca perioada alaptarii impune un regim strict este gresita. Alimentele pot influenta continutul nutritiv al laptelui, dar intr-o masura mica. Ele influenteaza in primul rand nivelul de alcalinitate sau aciditate a sangelui si starea de sanatate a mamei. Iar o mama sanatoasa va putea alapta cu succes bebelusul.

Iata ce presupune o alimentatie corecta in perioada in care alaptezi bebelusul...


Reinert premiază gusturile fine!

Reinert premiază gusturile fine!

Cumpără Reinert Felii Fine, înscrie codurile câştigătoare şi intră în cursa pentru marele premiu de 10.000 de RON şi alte multe de premii.

Reinert România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piaţa locală de mezeluri ce activează în comerțul modern, lansează campania promoţională „Reinert premiază gusturile fine”. Campania se desfășoară pană in data de 9 noiembrie 2014 şi este prima campanie integrată realizată de producător cu scopul de a promova gama Reinert Felii Fine lansată pe piață la începutul acestui an.


Top 10 alimente bogate în potasiu

Top 10 alimente bogate în potasiu

Potasiul este un element esenţial şi responsabil pentru câteva funcţii cheie în organismul uman. In general, nu consumăm suficient de multe alimente bogate în potasiu. Potasiul este necesar pentru creşterea oaselor, reglarea tensiunii arteriale, menţinerea sănătăţii inimii, muşchilor şi sistemului nervos. In plus, ajută la reducerea riscului de apariţie a diabetului, osteoporozei, hipertensiunii.


Un snack gustos şi natural

Un snack gustos şi natural

Ti-ai imaginat vreodată cum ar arăta un snack care să fie deopotrivă gustos, sănătos şi natural? Nu trebuie să faci mari eforturi, fiindcă acest snack a fost deja conceput în 1988 - un snack din felii de măr uscate la soare şi decojite – şi reelaborat în versiuni din ce în ce mai aromate de-a lungul timpului: snack-ul Melinda.

Creat de Chini sub forma unui piure de măr uşor şi gustos, Mousse-ul de Fructe conceput 10 ani mai târziu şi care aduce aminte de aroma "copilăriei", trece la rândul său prin multiple transformări. 


Ultima carte online

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat

Alfabetul in imagini - carduri pentru decupat Ajuta-ti copilul sa învete alfabetul cu ajutorul imaginilor, decupând c...

DESCARCA

Aboneaza-te la newsletterul nostru