Avort spontan - sfaturi si suport

Sfatul Mamicilor
acum 11 ani

Un avort spontan poate fi greu de acceptat pentru o mamica, mai ales daca isi doreste foarte mult un copil. Totusi, daca stim riscurile ce pot duce la pierderea sarcinii putem evita un astfel de moment.

Avorturile spontane au loc chiar mai frecvent decat ne imaginam, mai ales in cazul femeilor gravide care nu stiu ca sunt insarcinate si nu se protejeaza suplimentar in primele luni de sarcina (reducerea efortului, controlul alimentatiei, eliminarea din tratament a medicamentelor neindicate in sarcina, etc).

Sunt si conditii medicale care impedica uneori mamicile sa aiba o sarcina fara probleme: anomalii ale uterului, sindromul ovarelor polichistice, diabet zaharat, etc).

Pentru a evita un avort spontan trebuie sa stim cat mai multe despre riscuri, cum le putem evita si cum au reusit alte mamici sa treaca peste dezamagirea unei sarcini pierdute.

Spune-ne ce ingrijorari ai, cum te simti si hai sa gasim impreuna o rezolvare!

Trebuie sa fii membra pentru a raspunde acestui topic. Inscrie-te acum! | Autentifica-te!
Afisam de la 11 la 13 raspunsuri din totalul de 13 raspunsuri

Candea Teo
acum 11 ani

daca avem printre noi mamici de inger ma gandeam sa povestim cum ati reusit sa depasiti momentul ?

ce v-a ajutat sa ridicati capul?

pe mine, una, ma teminau vorbele : sunteti tineri...aveti timp....

in schimb, m-am simtit foarte eliberata la gandul ca am avut ocazia de a trimite in natura ceea ce s-a eliminat...sunt sigura ca sus am in ingeras care ne vegheaza si are grija de familia pe care nu a apucat s-o cunoasca...

cateodata aprind o candela si ma rog la sufletelul plecat inainte de vreme...

Ana Naghi
acum 11 ani

nimic nu poate strerge din mintea unei mame asa ceva,insa Dumnezeu te-a binecuvantat cu o fetita minunata!

Candea Teo
acum 11 ani

si eu am avut un avort spontan

in 2 august s-au implinit 4 ani de la eveniment

sufletul imi plange dupa acel copil plecat prea devreme